loading...

khabar

بازدید : 15
سه شنبه 16 خرداد 1402 زمان : 17:20

میز ناهارخوری، فقط جایی نیست که خانواده برای لذت بردن از غذا جمع می‌شوند. آن‌ها به عنوان نقطه کانونی اتاق مورد نظر شما عمل می‌کند و به همین دلیل، باید در انتخاب مناسب برای خانه فکر زیادی کرد. پس اگر در حال خرید یکی از این وسیله‌ها برای خانه خود هستید، همیشه بهتر است بدانید که گزینه‌های شما چیست. در این راهنما، فروشگاه توفرم دکور بر روی جنس چوبی آن تمرکز کرده است، زیرا نوع رایج و محبوب‌ترین در بین خریدارها هست، پس به خواندن ادامه دهید.

5 عاملی که هنگام انتخاب میز ناهار خوری باید در نظر بگیرید

موارد زیر عوامل اصلی هستند که باید هنگام انتخاب میز ناهارخوری مناسب، برای خانه خود در نظر بگیرید:

میز غذاخوری

مطالعه بیشتر : برای دیدن انواع محصولات چوب و فلز مدرن از سایت گروه توفرم دیدن فرمایید.

  1. اندازه: قاعده کلی هنگام انتخاب این است که حداقل فاصله 3 فوتی در اطراف میز، داشته باشید. اگر فضای کوچکی دارید، مطمئن شوید، انتخابی که می‌کنید فضای کافی برای عقب راندن صندلی‌ها و نشستن و حرکت در اطراف آن را دارد.
  2. شکل: معمولاً به شکل مستطیل، مربع یا گرد هستند که مستطیل و گرد رایج‌ترین آن‌ها است. انتخاب بر اساس شکل آن مستلزم در نظر گرفتن فضا و چیدمان اتاق مورد نظر شما است. اگر اتاق دراز باشد، مستطیل شکل ایده آل خواهد بود. اگر فضای کوچکی دارید، گرد ممکن است مناسب‌تر باشد.
  3. سبک: چوبی در دو سبک اصلی کلاسیک/سنتی و مدرن/براق وجود دارند. خوب است سبکی را انتخاب کنید که با بقیه خانه شما هماهنگ باشد تا بتوانید یک طراحی داخلی منسجم را ایجاد کنید. این در مورد صندلی‌های آن نیز صدق می‌کند، صندلی‌ها باید با میز یا موضوع اتاق شما مطابقت داشته باشند.
  4. استفاده : برای بسیاری از خانه‌ها، میز ناهار خوری کارکردهای مختلفی را انجام می‌دهد. از آن به عنوان میز تهیه غذا، مکانی برای انجام تکالیف بچه‌ها، میز کاردستی و غیره استفاده می‌شود. پس هنگام انتخاب، به موارد دیگری که می‌تواند در خانه شما نقش داشته باشد، فکر کنید. ممکن است شما یک خانواده سه نفره باشید، اما برای انجام انواع کارها و سایر فعالیت‌ها به سایز بزرگ نیاز دارید.
  5. نشیمن: میزی که انتخاب می‌کنید، باید بتواند تعداد افرادی را که در خانه شما دور آن می‌نشینند را در خود جای دهد، داشتن حداقل 24 اینچ فضا برای هر نفر ایده‌آل است. اگر فضای بیشتری برای غذا یا فضای آرنج بیشتری می‌خواهید، به سراغ نوع بلند یا پهن‌تر بروید.

نکاتی برای انتخاب میز ناهارخوری چوبی

برای انتخاب این وسیله مورد نظر، نکاتی وجود دارد که بهتر است از آن اطلاع داشته باشید. در ابتدا باید گفت که کیفیت چوب استفاده شده برای میز ناهارخوری را بررسی کنید. برای این وسیله، تخته‌های چوبی جامد بهتر و بادوام تر از تخته سه لا یا روکش چوبی هستند. چوب سخت طبیعی نیز بسیار سنگین و متراکم است و در برابر موریانه‌ها مقاوم‌تر است. اطمینان حاصل کنید که از نظر وزن متعادل باشد، لرزش نداشته باشد و تمام قطعات سخت افزاری به درستی نصب شده باشند. بهترین میزهای ناهارخوری چوبی باید با تکنیک‌های مناسب نازک کاری چوب ساخته شوند، بنابراین قسمت‌های مختلف آن را به دقت بررسی کنید.

بررسی میز ناهارخوری چوبی در فروشگاه توفورم دکور

میز ناهارخوری، به ویژه مدل‌هایی که از چوب ساخته شده‌اند، به دلایلی گران‌تر از قطعات تولید انبوه هستند. آن‌ها سفارشی و به درجه بالایی از مهارت، تلاش و هفته‌ها کار نیاز دارد. هر قطعه خاص، زیرا نیازهای هر مشتری منحصر به فرد است. اگر از این وسیله سفارشی دارید، می‌توانید به این موضوع افتخار کنید که برخلاف گزینه‌های تجاری، هیچ کس دیگری وجود ندارد که وسیله مشابه شما را داشته باشد.

میز غذاخوری

مطالعه بیشتر : برای اطلاعات درباره انواع طرح های میز تلوزیون از مقاله ی میز تلویزیون، وسیله‌ای ضروری و مدرن دیدن فرمایید.

این وسیله مورد نظر در فروشگاه توفرم دکور با استفاده از مواد با کیفیت بالا ایجاد می‌شود. سازندگانی که در این فروشگاه مشغول به کار هستند، گونه‌های چوبی را تهیه می‌کنند که بتواند سال‌ها سایش و پارگی را تحمل و به راحتی خم یا شکسته نشود و از سخت افزارهایی استفاده می‌شود که به راحتی شکسته و از بین نروند.

علاوه بر این، هر قطعه سفارشی قبل از اینکه راه خود را به خانه شما پیدا کند، تحت استانداردهای کنترل کیفیت دقیق قرار می‌گیرد. آن‌ها ممکن است دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی باشد، اما وقتی به ارزش و کیفیت فکر کنید، متوجه خواهید شد که واقعاً قیمت مناسبی دارند.

نتیجه:

به عقیده فروشگاه توفرم دکور، میز ناهارخوری چوبی برای ایستادگی در آزمون زمان ساخته و سرمایه گذاری عاقلانه‌ای در نظر گرفته می‌شوند، به خصوص زمانی که این سازه‌ها به قطعات میراثی تبدیل می شوند که خانواده شما می‌توانند برای نسل‌های بعدی گنجینه داشته باشند.

برای دیدن انواع میز تلویزیون روستیک کلیک کنید.

برای دیدن تمامی محصولات چوب و فلز کلیک کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 6

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 28
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 1199
  • بازدید کلی : 5351
  • کدهای اختصاصی